Thursday 10 March 2011

novel dh sampai

yahooooo.....
nvl2 yg aku order dh sampai hr ni...6buah jumlah semuanya...
bertambah lg la koleksi nvl2 aku
sekarg dh ada 51buah..(baru ada 51buah pun kecoh...)
TQ en.posmen...lama aku tggu,akhirnya dpt jgk...

ni novel 2nd yg beli kt Syasmasyira Mohd Syah.....

2buah nvl 2nd dr Syasmasyira Mohd Syah

yang ni plk beli kt Nur Farihah Fadzil...dlm hujan nvl2 ni sampai kt tgn aku..kesian en.posmen....sampul luar pun dh terkoyak..nasib baik fiha sampul nvl2 tu ngan plastik..x la menggigil kesejukan nvl2 tu kena hujan...hahahaha......

4buah nvl 2nd dr Nur Farihah Fadzil

lps ni bermulalah sesi pendaftaran no siri , menghias dan menyampul....
trade mark nvl2 Alin Adamia mesti ada reben kertas kt tulang nvl2 tu...
asyik kita je nk melawa,nvl2 ni pun nk jgk kan.....biarlah dia sama2 lawa mcm tuan dia...hehehe... 
nti next N3 aku tunjuk koleksi nvl2 aku yg dh di hias cntik ye...

No comments:

Post a Comment