Wednesday 9 March 2011

Kupersembahkan Hati - Adra Adlina

.
nvl adik aku ni,aku pnjm....

Tajuk :: Kupersembahkan Hati
Pengarang :: Adra Adlina
Terbitan :: Buku Prima
Harga :: RM18.90
Muka Surat :: 524 halaman
Info Pembacaan :: 1 Mac 2011 - 8 Mac 2011


hai...
mlm td khatam jgk pembacaan aku..
nvl kupersembahkan hati - adra adlina - buku prima...

start bc 1hb mac...selesai bc 9hb mac...
lama btl nk hbskn bc sebuah nvl...seminggu lbh..
mana x nya...dh sampai separuh citer,aku tetiba hilang mood nk baca nvl tu...4hr x sentuh langsung...
btl2 xde mood nk mmbaca...
konon2 nya nk mghbskn bc sekurang2nya 5buah nvl utk bln ni...
sbb dh bnyk sgt nvl yg tgu giliran utk  di baca...
dh bersusun dlm almari tu..
jumlah yg blm bc dh nk dkt sama bnyk dgn yg blm bc..
apa citer???hu hu hu.....

nvl ni mula2 bc xbest sgt la...bila dh sampai tgh baru dtg best nya tu...
aku suka sgt ngan watak zahra liyana n adib irfan tu....
lg2 ms diorg mula2 berkenalan...kelakar...sweet sgt...
tp yg xbestnya,diorg terpaksa berpisah gara2 dengki khianat syazryn....
w/pon bnyk dugaan dan cabaran dlm hubungan zahra n adib,akhirnya mereka bersatu semula...
happy ending...

No comments:

Post a Comment