Monday 7 March 2011

hadiah dr suami tercinta....

dh lama aku mengidam,baru skrg aku mendapat...hehehe...
sbnrnya,dh lama aku mntk belikan mesin jahit...sng klu ada mesin jahit sendiri..
xpyh la nk tggu blk rumah mak klu nk menjahit...
dan x payah la nk menyusahkan mak nk menjahit baju raya aku anak beranak...
mak pun bnyk tempahan jahitan...
nti bolehlah aku jahit sndiri baju raya thn ni...tp bju melayu suami n anak tetap kena hantar kt mak
jahitkan sbb aku xpndai lg jahit bju melayu lelaki..klu bju kurung tu boleh la...
terima kasihlah wahai suamiku...suka sgt dpt mesin jahit ni...
kt kepala otak ni macam2 benda yg nk dihasilkan ...tp xtau bila blh mula...
tggu ye...nti aku update hasil jahitanku...
inilah rupanya mesin jahit tu...akan aku gunakan benda alah ni sebaik mungkin....walaupun masih lg terkial-kial guna yg ni...selalunya guna yg goyang2 kaki tu...hehehe...

No comments:

Post a Comment