Wednesday 9 March 2011

balang kuih raya berhias

salam...
ni nk citer ni...meh duk dkt2 sikit...duk jauh2 nti x dgr plk...hahaha...
bln poser thn lps,aku mengembangkan bakat yg ada dgn wat bisnes amik tempahan balang kuih raya berhias...
mulanya buat utk diri sndiri je...raya thn 2009...adik dtg raya kt rumah..mntk buatkn utk dia...
dr situlah bisnes aku berkembang...hehehe...promote punya promote...akhirnya sbnyk lbh kurang 15set yg aku hasilkan dan berjaya dijual...
antara set2 balang kuih raya berhias yg tlh dihasilkan dr sentuhan tangan aku

set bakul tangkai $80
adik aku punya....
            set dulang $70


thn ni bln poser insyaallah aku ambik lg tempahan buat balang kuih ni...
sapa2 yg berkenan nk order blh email je kt :-
alin6232@yahoo.com.my atau pm kt FB aku Alin Adamia
boleh pilih nk set bakul tangkai @ dulang...boleh pilih nk warna apa...n boleh pilih nk design cmne...blh guna renda @ kain bunga2 
ini contoh balang yg guna kain bunga2...


aku just ikut apa kata customer je..
klu order 2set,blh runding harga lg... 
utk kawasan Johor,blh pick up kt Angsana,Tiram Mart @ Kip Mart Kota Tinggi...
luar dr johor,kos pos di tanggung sepenuhnya oleh pembeli ye...hrp maklum...
jgn lupa order ye...
serikan meja anda dgn balang kuih raya berhias alin adamia di hari raya...






No comments:

Post a Comment